Model lokomotivy Bardotka 1:64
Související produkty
Detailní popis produktu
Univerzální dieselová lokomotiva s elektrickým přenosem výkonu, vyráběná v letech 1964 až 1971. Lokomotiva o výkonu 1102kW se stala jednou z náhrad výkonných parních lokomotiv. Původní značení řady lokomotiv T478.1 a T478.2, později řada 751.
Design lokomotivy je výjimečný a byl v minulosti oceněn. Čelní partie lokomotivy pak dala vzniknout nesčetným přezdívkám, které s typickou českou hravostí a představivostí reagovaly na výrazný přesah střechy (Zamračená....) a profil kapoty (Bardotka...).
Design této lokomotivy byl ve své době velmi progresivní a nadčasový. Dominantou skříně je předsunuté prosklení kabiny strojvůdce - odtud také přezdívka Brejlovec. Autoři původního designu jsou průmysloví designéři Bohumil Míra a Milan Míšek, hlavní konstruktér Jiří Mizerovský.
Lokomotiva už se na českých tratích běžně nevyskytuje, byla nahrazena modernějšími stroji. Například lokomotivou CZ LOKO Effishunter 1000, kterou máme v nabídce VRKY modelů také.
Stavebnice lokomotivy Bardotky patří mezi největší modely VRKY, ale stále je velmi snadné ji sestavit. Součástí stavebnice je přehledný obrázkový návod k sestavení. Stavebnice Bardotky je v měřítku 1:64, tedy jako většina modelů VRKY. Délka sestaveného modelu je cca 26cm.
Koleje nejsou součástí stavebnice lokomotivy, lze je koupit samostatně.
Návod k sestavení je přiložen.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dřevěné modely vlaků a tramvají |
---|---|
Hmotnost: | 0.592 kg |
Délka modelu: | 26 cm |
Měřítko: | 1:64 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.